Announcement

Collapse
No announcement yet.

Calendar sync ox2mobile dont delete

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calendar sync ox2mobile dont delete

    Hello
    .. i want to delete some Calendar entries on the OX side

    If i delete the Calendar entry in OX and make an sync with Funambol on the MobileDevice the Calendar entry come back into OX

    If i delete it in the MobileDevice .. the Calendar entry is deleted in both sides.

    Hallo
    ich möchte Kalendereinträge im OX löschen.. wenn ich aber nachdem ich sie gelöscht habe ein sync mache
    erscheinen alle wieder im OX.

    Lösche ich die Kalendereinträge im Mobilgerät sind sie auch nach einem sync nicht mehr im Gerät und nicht im OX. Passt

    Bitte um Hilfe
    Danke

    All other works fine.

    Config:
    ox 6
    oxlistener 7.0.5
    Funambol 7 server and Mobile
    Mobile use SIF or Vcal (same problem)
    PIM twoside sync

    I hope there is a solution
    Last edited by linu56; 10-01-2008, 06:30 PM.
Working...
X