Hi all,
our company got some strange breakdowns:
if i use HTML code inside mails, then OX will add some strange spaces inside the tags, e.g.:
normal: </tr>
in ox6: </ tr>
sometimes behind the "/", but not always (i have a 50 row table and it accur in 2 rows).
the next one, if i click on "reply" then there is no "clean line" between the new and the old text:
-reply click-
<first line here>
test@bubble.com hat am 5. Februar 2013 um 09:16 geschrieben:
-end-
hope you can tell me, when or if a patch will be released?
Greets & thx,
x0r
---
<german>
Hi all,
die Firma in der ich arbeite hat seit einiger Zeit seltsame Fehler im OX6.
z.B. macht OX ab und zu in HTML-Mails seltsame Leerzeichen in die Tags vom Code, meistens immer nach dem "/" -> </ tr>
oder wenn man auf antworten klickt, hat man keine Leerzeile zwischen dem alten und dem neuen Text:
-antworten-
<erste Zeile>
-ende-
Hoffe ihr könnt mir helfen oder mir sagen, wann bzw ob ein Patch dazu erscheinen wird?
Danke & Gruß
x0r
---
Open-Xchange Server
GUI Version: 6.20.7 Rev10
Server Version: 6.20.7-Rev10
our company got some strange breakdowns:
if i use HTML code inside mails, then OX will add some strange spaces inside the tags, e.g.:
normal: </tr>
in ox6: </ tr>
sometimes behind the "/", but not always (i have a 50 row table and it accur in 2 rows).
the next one, if i click on "reply" then there is no "clean line" between the new and the old text:
-reply click-
<first line here>
-end-
hope you can tell me, when or if a patch will be released?
Greets & thx,
x0r
---
<german>
Hi all,
die Firma in der ich arbeite hat seit einiger Zeit seltsame Fehler im OX6.
z.B. macht OX ab und zu in HTML-Mails seltsame Leerzeichen in die Tags vom Code, meistens immer nach dem "/" -> </ tr>
oder wenn man auf antworten klickt, hat man keine Leerzeile zwischen dem alten und dem neuen Text:
-antworten-
<erste Zeile>
-ende-
Hoffe ihr könnt mir helfen oder mir sagen, wann bzw ob ein Patch dazu erscheinen wird?
Danke & Gruß
x0r
---
Open-Xchange Server
GUI Version: 6.20.7 Rev10
Server Version: 6.20.7-Rev10
Comment